Filippa; MAGGIO TILL STADS

http://userserve-ak.last.fm/serve/_/25469005/Veronica+Maggio+vm.jpg

Som ni kanske vet älskar jag veronica maggio, och har gjort det läänge. Kom ihåg som igår när ett signerat exemplar av Satan i Gatan helt plötsligt befann sig i min  hand på prämiärdatumet,torsdag den 27 april 2011. Lyssnade igenom alla låtar innan jag drog till junis och var lyckligast i världen! Ägde då alla hennes album. Missade henne när hon var i Skellefteå sist, trästocks 2009. Tog mig aldrig till Luleå, Sundsvall eller Umeå där jag så gärna ville se henne. Idag släpptes hennes nya turné och jag hoppades verkligen på Skellefteå, well, mitt hopp gick i uppfyllelse eller vad man säger. Har jag riktigt tur drar dom hit Amanda Jenssen också, vilket ej lär hända eftersom hon var här på sin förra turné

och jo, känner mig cooool som förmodligen är den första som bloggar om att hon ska hit.


Kommentarer
Postat av: Olov

Hon kommer på stadsfesten

2012-02-24 @ 00:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0