Jag hoppas, jag drömmer att marken du går på, går sönder

Dagen har varit riktigt härlig!
Började med skola och de är väl aldrig kul, men vi fick sovmorgon och på matten fick vi glass av våran älskade klassföreståndare Ove! Samtidigt kom våran syslöjdslärare och delade ut priser. Vi fick göra tygkassar med tryck på dehär året. Visade sig att min kasse hade vunnit lärarnas pris för att jag tydligen hade en egen idé och att jag använde 3 meteoder eller något sånt? Vann iallafall en godispåse och 20 spänn i cafét, så jag och alexandra köpte glass! Gott värre alltså.
Efter skolan sprang jag och Amanda från henne till kyrkholmen. Eller hon gav upp halvvägs, men filippa joggade tappert vidare the whole way. Vi badade där, och vi träffa lite folk osv. EFter de mötte vi Sofia och de bar av till bryggan och stan, där jag fick nya carlingjeans!!! Happytimes. Sen blev de mat at my place och efter de bryggan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0