Jag menar riskerna är många, men dom måste vi ta

Hola bloggen! Kvällen bestod först av Amanda sofia Rachel Maja och Linnéa, sen splittades vi och jag och rachel joinade alexandra sanya och zoraya. Såg lite av Hassle och Rebecca och Fiona. När vi skulle se Robyn blev jag, sanya och zoraya mosade.. Vi stod nästan längst fram. Och då tappa ja bort dom så jag joinade Klara, Alice, Josse och Isabella ett tag, thanks ladies för att jag fick stå med er. Värmen och folket blev för mycket så vi köttade oss ut, vilket var tur. Men kvällen blev lyckad!

imorgon blir det TIMBUKTU med.. ZORAAAA?!?! Verkar inte vara någon annan som vill se hela, så jag får ta och styra upp det med henne! blir toppen!!

tog bara någon random bild hehhe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0