i always finding something wrong.

hihihi.
sitter just nu i soffan utan smink eller nå.
har haft ett helvete till natt..
innan jag for på träningen hade jag huvudvärk,
sen ba fortsatte den, och jag glömde ta huvudvärkstablett..
så när jag gick och la mig extra tidigt vid tio, så ville jag ju att den skulle försvinna,
men den blev ba värre.. så jag har legat och flummat hela natten..
sen vid fem gick jag upp och hämtade en alvedon, men det tog typ mer än en timma innan den börja värka..
jag höll på att blev galen.. men tillslut så försvann de onda och jag kunde somna.. puh.
nu ska jag ba tvärfixa mig, sen far jag till fanny och myser på där. pussss
/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0