i´ll do anything to keep you, cant you see how much i need you?


fan, ingenting är rätt idag
de ända som har varit bra idag har varit ella,
hon finns alltid för mig, så jävla bra vän jag har
jag älskar dig som fan ella, du är guldvärd.
^finns ingen som orkar lyssna på allt jag har att säga som du,
du kommer aldrig förstå hur mycket du hjälper mig.
allting känns meningslöst utan dig
om du skulle lämna mig nu skulle jag seriöst inte orka
du vet allt om mig, du känner mig som ingen annan gör.
med dig vågar jag vara mig själv och inte vara rädd att du ska tycka illa om mig
du får mig att le, även när det är som jobbigast.
om alla hade en vän som du, skulle ingenting vara lika jobbigt som det egentligen är
du får mig alltid på så bra humör. du är så jääävla bra ella.
Glöm aldrig de här ^

girl, you are amazing. Just the way you are!
/amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0