im home again.

tjosanprosan, jag är hemma, så himla roligt vi haft. Kan berätta vad vi gjort. först i torsdags då kom vi ju dit, och då packade vi som in oss och kollade runt i den gamla skolan, asså byggnaden vi boddde i hette typ allegården och var en gammal skola eller nått sånt. Tjejerna fick ett eget rum, och killarna ett, och våra tre lärare ett, så det var nice, fast det hade roligare om alla sovit i samma men aja. Så på kvällen först gick vi typ ut i skogen as långt till en sjö, där badade jag, moaMi, Moamärta och sara, det var ISKALLT, men ändå härligt!! Sen gick vi tillbaka och typ åt osv:) Sen på kvällen hade vi massa tävlingar i lagen vi har blivit indelade i, och dom lagen kommer det alltid vara, asså ända till nian. Sen efter vi hade haft massa tävlingar gick vi in och åt tror jag, och sen gick vi ner till en sjö som var ganska nära, och där släppte vi typ en massa lyktor, det var jätte mysigt! Sen grillade vi lite grann, typ marschmallows (stavning) osv! Sen när vi kom tillbaka så bastade killarna, sen tjejerna, och sen såg vi en skräckis... case 39, den var jätte äcklig.. sen efter filmen gick vi å la oss, fast vi tjejer låg och pratade hela natten typ, elr nae vi somnade väll vid halv tre, tre. Men aa, sen då vaknade vi av att klas (våranlärare) kom å banka på våran dörr haha, så då gick vi å åt frulle, sen packade vi ihop, sen gick vi ut på en AS lång promenad, upp på ett berg, sen ner igen. Men det var faktiskt ganska härligt, en morgonpromenad!! Sen så städade vi, sen hade vi en tävling till, och sen åt vi lunch och sen vart det dags för att få veta vilket lag som vunnit och det vart självklart mitt lag!!!!!!!!! aja, sen for for vi hem! Jag har verkligen haft hur roligt som helst!! och lärt känna alla i klassen jättebra!! Och insett att jag verkligen har VÄRLDENS bästa klass!
GULD TILL DEN SOM ORKAT LÄSA ^
här kommer lite bilder










HELA MIN UNDERBARA KLASS^
(bilderna lånade av Emma)

-SOFIA

Kommentarer
Postat av: vanne

HAAHAH vadå självklart ditt lag???????

2010-08-28 @ 12:45:44
Postat av: Moa Mikaelsson

HAHAHAH svårt att lista ut vilka som skrivit dom där kommentarerna?:]

vi ägde hååååååååårt, hahah med lite tur kanske:]

2010-08-29 @ 19:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0