I just thought maybe we could find new ways to fall apart.

Fortfarande sjuk och idag har jag sett det sista avsnittet på Glee. Satan så hemskt, grinar fan fortfarande. Sen har jag väl mest aggrat för att Alma har gjort sönder mina jävla hörlurar och jag kommer vara så pankpankpank i Grekland. Eller ja, valen är att antingen köpa nya hörlurar och inte dö på flygresan och alla minuter i livet innan den och vara döpank på resan, eller att pågas igenom livet med i bästa fall dåliga plug-ins och ÄNDÅ vara pank eftersom jag förmodligen kommer äta upp mina jävla stålar som jag har nu.
Ja världen jävlas igen och ingenting är bra, alla är äckliga. Kill me maybe?

↑ alla äckels som känner sig träffade kan ju ta åt sig, tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0