det är tomt på strandpromenaden.

hahah testade nått nytt..^
Livet rullar på.. idag klarade jag endast av två lektioner sen tog min pollenallergi över och svällde igen mitt ena öga, var inte snygg direkt. Så jag for hem tryckte i mig en massa medicin och nu som väntat blir man väldigt trött så ska ladda hem nån film och se sen hoppas på att solen kikar fram så jag kan sola lite. Ikväll ska jag vara med lina och grilla och ha det mysigt, ska även prata med maja om hon ska va med. Min körskola ringde mig förövrigt idag och ÄNTLIGEN har jag bokat in mitt körkortsprov, så dagarna innan skolavslutningen sitter jag förhoppningsvis med ett körkort i handen. love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0