Hejdå Sverige. Hej Thailand.

Hejdå kära vänner och läsare. Nu bär det av mot Thailand i två underbara veckor. Det jag mest kommer sakna är mina underbara vänner.. har ingen aning hur jag ska kunna klara mig utan dom men får hitta skype eller nått så jag kan prata med dom lite då och då. Hoppas ni får ett bra sportlov så hörs vi om två veckor eller innan det ifall jag skulle hitta internet.
-
Klockan fyra väntas först flyg till Stockholm. Vid åtta lyfter planet till Thailand, vi mellanlandar i Köpenhamn men vi kommer sammanlagt att vara i flygplanet 18 timmar. Jag är inte allt för taggad på flygresan men känns ändå som tiden kommer rulla på bra då det är på natten och jag lär sova den mesta tiden, men gud vad jag längtar.
-
♥HA DET BRA. LOVE U ALL♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0