Askul

Vad är det första du tänker på när du vaknar? redan?
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? Sofia senast inatt.
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? Sov med majsan så ja.
Om du var så full så du inte kunde gå, skulle personen du senast pussade ta hand om dig då? Ja det hoppas jag
Vem är den största idioten du känner? Tycker nog inte så illa om någon (i am an angel) EHEHEH
Vad är det bästa som hände dig idag? MAAAAAT på subway

Vem tog senast på din rumpa? thats the secret i´ll never tell;););
Har du syskon som är äldre än 21? Ja, två tror jag.
Hur fick du ditt senaste blåmärke? jag får blåmärken så fort någon tar i mig typ så lite svårt att veta
Saknar du någon just nu? Gör jag absolut!
Är du längre än de flesta i din ålder? Nej det vill jag inte påstå
Pratar du ofta? Öh ja?
Har du någonsin funderat på att pierca tungan? Been there, done that-.- Skoja, har redan hål i tungan!!! (yeah fan va tuff jag känner mig!!)
När gapskrattade du senast? Idag
Brukar du tänka innan du talar? nää orka
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? Aldrig haft ett förhållande
Skulle du någonsin kunna tatuera dig? Ska göra det om något år, tillsammans med min finaste vän maja!!
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? Har jag väl?
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? I perioder.
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? inte för att låta cool eller något men jag klarar inte en dag
Om du hade en miljon, nämn en sak du skulle köpa? Massa gojävla parfymer och underkläder för nya underkläder är fan vet bääästa jag vet!
Vad lyssnar du på just nu? Fool in love - rihanna
(tatuera forever på handleden alltså, men majs)
Tror du att vissa människor tycker illa om dig? Det vet jag att vissa gör
Vem skrek du senast på och varför? Vet inte
Är du rädd för mörker? det är mysigt
Vad drack du senast? cola på subban
Tror du att två ex kan vara vänner? Beror väl på
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? Ja säkert

Skulle du vilja vara berömd? Japp, faktiskt
Nämn någonting du verkligen skulle vilja ha just nu? Ingen aning!
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? Flera
Hur många gånger finns "a" med i hela ditt namn? med både för och efternamn blir det 4 tror jag.
amanda johansson, japp. 4!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0