Tjejhockey!

Vi hade ju tjejhockey igår. Och fysjutton så roligt vi hade alltså!!!! Jag leverade verkligen på plan måste jag säga. Ett mål gjorde jag, crosscheckade en tjej bakifrån, och hamnade i nån slags fight som jag inte minns mycket av men slutade iaf med att jag gled i en jävla fart in mot sargen och huvudet först.. knakade i nacken och tydligen så satte jag mig upp och var helt borta haha... minns inte mycket men jag återhämtade mig fort! Efter att ha gjort detta så kan jag verkligen förstå varför killar lägger ner hela sina liv på hockey, FÖR DET ÄR SÅ JÄKLA ROLIGT!!!!!
Idag mår jag iaf som en riktig krigare.. har träningsvärk i varenda kroppsdel och känner mig helt färdig men ångrar inte en sekund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0