this fucking day.

Denna dag blev tillslut väldigt lyckad. Skolan var åt helvete, hade 2 muntliga nationella prov som gick sådär.. och hade bara en massa jobbiga lektioner. Efter det så var jag med Lina och gjorde lite ärenden;) Ikväll har jag varit på vb med lina, var inte alls bra, men sen for vi hem till mig och vid tio for hon hem. Och från tio till nu så har jag umgåts med min valentine, mer om det behöver ni inte veta men min dag blev lyckad till slut iaf. 

Och med bilden^ vill jag berätta till min fina amanda som jag knappt har haft kontakt med idag, Hur jävla mycket jag älskar dig min fina.

Kommentarer
Postat av: elin

lite konstig fråga, men hur långa är ni?:)

2012-02-15 @ 17:31:23
Postat av: Anonym

är ni ihop?:)

2012-02-16 @ 19:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0