ett fel närmare rätt.

Hej. jag vet att jag aldrig skriver men absolut INGENTING händer i mitt liv. Har legat sjuk sen tisdags, tack vare amanda. Är lite bättre idag men hostan är fortfarande riktigt jobbig. Sen har jag ju även utegångsförbud eheh har haft i en och en halv vecka nu typ, kul va? får knappt göra något på kvällarna, men så går det när man är lite för
busig. Det löser sig nog snart ska vi se!

Idag har jag en toppendag att vänta mig, ska spendera den med mina absoluta favoriter, fanny och emil, mår som bäst med dom. Behöver det idag, för igår var nog den värsta kvällen i mitt liv, att ligga inne och inte kunna påverka nånting av vad som hände. ja, inge mer om det, men nu ska jag börja fixa mig, sen dra mig mot fanny för att hoppa på henne och väcka den bajsungen. Taggar dock inte att gå dit, vädret ute är ju BAJSDÅLIGT.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haru utegångs förbut för att du drack för mkt och kom hem för sent på natten?

2012-04-21 @ 16:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0