Nu har ella svarat också!!

noramelin om frågestund:
kärlek eller pengar?
amanda: hehe, alltså båda?
sofia: man klarar sig inte utan något av det så en liten blandning!
fanny: båda
filippa: håller med
ella: Håller med dom andra!
skräckis eller komedi?
amanda: måste nog säga skräckis!
sofia: hatar skräckisar så komedi
fanny: skräckis!
filippa: hellre komedi, men helst typ kärleksdrama or fantasy, gogo
ella: Beror helt på vilka jag är med!
skidbacke eller sandstrand?
amanda: beror helt på vad man är sugen på, men sandstrand
sofia: skidbacke på vintern och sandstrans på sommaren
fanny: helst sandstrand trorj ag
filippa: sandstrand,fyfan för vinter. men skidor är roligt
ella: Sandstrand!!!
sommar eller vinter?
amanda: sommar
sofia: både och
fanny: sommar helt klart!
filippa: sooommaar
ella: Sommar!!
vad är meningen med livet?
amanda: ja, än så länge har mitt liv ingen större mening, sköönt
sofia: leva livet och vänta på att dö
fanny: att leva
filippa: jag har ingen som helst aning. men jag försöker ta livet som det kommer och resten får jag klura ut på vägen
ella: Jadu. Det undrar jag också
vad lyssnar du på nu?
amanda: please remember - leann rimes
sofia: the story of the impossible - ????
fanny: ingenting jusst nu
filippa: 30 seconds to mars
ella: verkligen ingenting
är du själv nu?
amanda: rätt och riktigt men sofia is on her way.
sofia: nej. är med amanda
fanny: jepp
filippa: jao
ella: nope. är med amanda
hur ser din vardag ut?
amanda: just nu: skola, möta upp brudarna, en hemlighet, träna.
sofia: just as amanda
fanny: vakna, skola, va me vännerna och bara ha roligt (träning ibland också men inte så oftaa)
filippa: skola, vänner, träningar osv
ella: Skola,vänner
hur sminkar du dig?
amanda: eftersom vi har en tråkig blogg och hade bestämmt oss att göra den roligare tycker jag att vi ska skämma ut oss och lägga in en video när vi sminkar oss? bara jag? eller?
sofia: solpuder, ögonbrunspenna och mascara, inge svårare än så
fanny: puder, solpuder, mascara, ögonskugga ibland, concealer osv.. håller med amanda^
filippa: mascara, eyeliner, ibland ögonskugga och foundation, beror på när jag vaknar
ella: Gör en video istället!
visa bilder på ditt rum:]?
amanda: är kamera lös. bilder kommer senare
sofia: he bli inge av
fanny: helst inte
filippa: sofia, YOU NAMED UT
ella: håller med sofia!
vd tycker du om distansförhållande?
amanda: ingen hitt. skulle nog inte fungera för mig.
sofia: om jag skulle vara döförälskad skulle jag försöka men min ekonomi skulle inte hålla
fannY: ingenting för mig..
filippa: vissa klarar det jättebra, men jag skulle bli paranoid
ella: Beror på vem det är.
mage eller rygg på kille?
amanda: aahm, mage i guess
sofia: mage såklart
fanny: mageee
filippa: mage
ella: mage!
hår eller ögon på kille?
amanda: HEHEHHEEHEH HÅÅR
sofia: hår
fanny: hår
filippa: inte flintis tack. så länge håret är okej får ögonen överträffa
ella: Håller med Filippa hära!
kläd eller skoaffär?
amanda: kläd
sofia: klädaffär. köper aldrig skor typ
fanny: håller med soffan&amzan, klädaffär
filippa: kläd såklart
ellA: kläder!!
bästa klädaffär?
amanda: tror att jag hittar flest saker på gina så lets make it gina!
sofia: hm på webben (haha)
fanny: har många, men typ H&M, BIKBOK och GINA
filippa: Monki, H&M, Only (HAH), Bikbok, alla standard typ
ella: Har ingen speciell favorit. köper det som är snyggt sen kan det väl vara lite olika. men mest gina,hm &bikbok?
om du fick chansen att ändra nånting på dig själv, vad skulle det vara?
amanda: genom hela mitt liv har jag blivit mobbad för mina ögon, blivit kallad kines HAAHAH. nej alltså inge fel på kineser(älskar dig sanya) men jag är ju kanske så svensk du kan bli så lets change the eyes.
sofia: min rygg. only my best friends know why
fanny: asså jag vet verkligen inte, jag är inte nöjd me hur jag ser ut men ja kan inte komma på någonting som jag inte skulle vilja ha.. eller jo.. isåfall mitt öra kanske:$..
filippa: mitt hår, mina ögon, min näsa, mitt råttöra, mina voldemorthänder
ella: Skulle gärna vilja att alla delar i mitt face var på rätt plats. och längre!!
önskar du att du var någon annan ibland, isf vem?
amanda: ja, vad sägs som någon fett med snygg över 18 som har mycket pengar?
sofia: det amanda skrev vore väl inte helt fel?
fanny: klart jag önskar, ungefär som amanda skrev. skulle inte sitta helt fel heller
filippa: AMANDA! Hon har typ the real dreamlife... hahaaaa
ella: Alla önskar väl alltid att man är någon person som är bättre än sig själv.Kommer inte på just vem.
vad är snyggast på dig själv?( själförtroende fråga;) )
amanda: alltså vänta en lite sekund, jag haatar den här frågan ( allt på mig är snyggt? ) BAHAHAHH skoja. kommer aldrig på något som jag tycker är SNYGGT med mig själv men jag om jag måste välja blire väl håret då.
sofia: det jag får flest komplimanger för mitt hår så jag tar väl det!
fanny: oj, det har jag verkligen ingen aning om..
filippa: min vänstra lilltånagel. NEJ MEN JAG VETINTE
ella: har faktiskt ingen aning
ICA JERRY om frågestund:
tycker ni någon är snyygg
amanda: om du bara visste, jerry. jag skulle aldrig orka räkna upp alla jag tycker är snygga, det är några styckna.
sofia: klart som fan, kolla på amanda bara
fanny: jepp
filippa: kolla på alla överstående brudar? tycker att hur många som helst är snygga
ella: Ja det är väl klart!
filippa om frågestund:
jag får väl fråga alla utom migsjälv då:)
ångrar ni något?
amanda: ja det gör jag och jag antar att vi ska säga vad också? eller? ja. iallafall, jag ångrar att jag slutade med cheerleadingen. take me baaack
sofia: kan inte komma på någonting just nu
fanny: klart jag gör, säkert massa bråk osv men ja ångrar också att jag slutade cheerleading från första början.
filippa: haha jaha, svarar på dehär också då. Ja det gör jag
ella: Beror på hur man tänker
vilken färg är eran tandborste?
amanda: eh jag har några stycken. en orange en grön och en råsa
sofia: orange
fanny: har tre, en rosa, en grön, och en röd/blå
filippa: grön
ella: Två rosa och en grön
varför är ni så jäkla snygga?
amanda: baby i was booorn this waay..
sofia: naturbegåvning!
fanny: ^^^^^^^^^^^^
filippa: denhär frågan var inte vänd till mig
ella : Undrar jag också!!
hur kom ni på bloggen?
amanda: vi var alla 4 jätte mycket i somras och då blev de ba. jatte treffliiik(sanya skratta!!)
sofia: läs ovan
fanny: ^^^^^^^^
filippa: sanya du är dissad♥
ella : Håller med dom andra, Jag,Amanda,Sofia&Fanny var skit mycket med varandra i somras sen blev det som amanda sa. Sen kom filippa in efter ett tag.
hihi
om frågestund:
snyggaste 96killen, snällaste 96killen.
amanda: wowtch, ehm jag har ingen aning men några snyggingar är väl typ:  ludvig, petter, pontus,  eh varför tog det stopp i mitt huve?
sofia: freddy må ju vara den snyggaste och det finns väldigt många snälla
fanny: det finns många, men freddy är faktiskt rätt så snygg och pontus, och sebbe är också jätte gullig, jalle är nog en av dom snällaste tror jag
filippa: jag har ingen aning. Snällaste är nog hur många som helst, men andré har väl varit min hero när jag har haft lite damputbrott HEHE
ella : ehm..,. det finns många men tycker nästan som amanda, typ petter&pontus kanske, sen finns det ju många fler snygga. men dom kom jag på nu :)
Vilka har ni blivit pullade av?
amanda: mina kollegor får svara om dom vill
sofia: only god knows. nå mer tänker jag inte berätta
fanny: kollegan har svarat
filippa: jätteeroligt att de ser ut som att jag har ställt denhär frågan.. haaahaa, men de var det inte.
ella : Hallå vad tror ni själva? Amanda johansson såklart!! lauring
Anonym om frågestund:
snyggaste 98 97 96 på kanal och brännan
amanda: 98: har jag ingen koll på. 97: filiph laine 96: jacob nordlund, johan soder, nils lundmark, tim hedström. alltså det finns många. när det kommer till kanal är jag lost
sofia: 98: no comments. 97: calle krantz och filiph laine. 96: jacob johan simon jonas måns
fanny: orkar inte kanal, då måst ja slå upp skolkatalogen och de orkar jag verkligen inte, men på brännan. 98: typ nån av tvillingarna (typ dom enda jag vet) 97a: filiph laine 96: finns några stycken, sebbe,johan,jalle,nisse, typ dom. sen finns det ju andra snygga men ja orka int
filippa: 98: ingen aning, 97: Anton hehee 96: måånga
kanal har jag no idéa om
ella: Brännan : 98: ingen aning, 97 : filiph 96 : johan,axel, och säkert nån fler.
Kanal : 98: ingen aningg 97 : Elias hult, 96 : vet inte..

är nån av er ihop med nån?
amanda: im single
sofia: im a single lady
fanny: nope, är en single lady som dom andra
filippa: haha vi är heta singlar alliihop
ella : nopee!
myskväll eller fest?
amanda: fest
sofia: beror på hur peppad man är
fanny: beror på
filippa: partiie
ella : kan väl va lite olika
vilka bloggar läser/följer ni?
amanda: stanshetaste, elinochmimmi, trillingar, kissies, ehoo, sofiaalundqvist, pias, ajoo(:$), och tuuusen till.
sofia: ajoo, elinochmimmi, ehoo, juulan, kissies, foki, osvosvosv
fanny: jag kan länka i ett annat inlägg
filippa: vilka bloggar läser vi inte lixom?!?!
ella : orkar intee
favoritfilm?
amanda: the stepfather & my sisters keeper
sofia: pretty woman och notebook
fanny: vet typ inte, finns många braaa
filippa: twilight filmerna, alice in wonderland, corpse bride
ella : haha tror inte jag har nån...
går ni någon sport?
amanda: friskis å svettis:$?
sofia: lever för innebandy
fanny: fotboll
filippa: Go baloncesto. Alltså baskeeeet
ella: går inge.. :$
vad gillar ni för musik?
amanda: beror på humör och vad man är sugen på. just nu går secondhand serenade s låtar på replay.
sofia: sofia gillar dålig musik/amanda
fanny: olikaaa
filippa: Eminem,amandajenssen, veronicamaggio, osvosvosv. Har en hangover på självaste lady gaga just nu hehe
ella: är verkligen olika
snyggaste kändisen ni vet, tjej och kille;)
amanda: jessica alba och chad michael murray
sofia: håller med föregående talare
fanny: håller nog med amandaa
filippa: TAYLOR MOMSEN!!!!! och Ed Westwick och robertpattisson
ella : chad michael murray, justin bieber, jessica alba 
och ni får gärna svara "enskillt" om ni fattar ...:D
superblogg ni har!
ALLA: VI VVET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0