dag 15 - det här får mig att gråta

Ja alltså, jag har inte gråtit på jätte länge för att jag har varit ledsen, men jag har ju skrattat så att jag har gråtit? Kör på; det här gör mig ledsen, istället.
Har ju varit jätte ledsen nu när vi har tagit bort en av våra hundar, det är huuur jobbigt som helst.
Jag blir ledsen av att de mina kompisar vara ledsna.
När saker inte blir som jag hade tänkt de, he-he
HAha alltså jag är inte en sån ledsen person, är hellre arg, det känns bättre:)
Har iaf försökt sluta att bli sur för små fjortis saker, är less på det efter snart ett helst år som fjortonåring. hehehe
det här inlägget firar vi med en as ny bild<3<3<3<3<3
hejdå/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0