Like the moon causes the tide, give me wings so I can fly.

Jag och Olivia had a blast last night! Vi cyklade hur mycket som helst i snöstormen, köpte tre liter glögg, målade naglar, såg Amanda Fondell ta hem hela Idol och såg One Tree Hill. Idag var jag först hos Olivia och vi bastade, sen hockeyn med Emma och Fanny. Roligaste matchen på länge, 8-1 mot Djurgården. Både Söderberg och Bellemare tryckte in puckarna i målet. Riktigt roligt för mig och Emma med andra ord. Efter de tog jag en smockfull hockeybuss till stan. På vägen pratade jag me några Djurgårenfans som tappert satt med sina flaggor i bussen. Sen blev det att fara till Sofia, och sen har hon ju redan berättat vad vi gjorde.

Om ni vill får ni skriva ner dehär otroligt roliga inlägget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0