school, here i come

okej? fråga mej inte om rubriken.. ? ^
men nu är jag iallafall på skolan .
vi gör ett jobb på so:n , men sanya och zoraya stack så ja passa på att skriva på bloggen =D

STINA HÄLSAR =D=D=D
hon sitter på en bänk i korridoren å ja sitt vi nå bord i korridåren (A)!

efterskolan ska jag va med molly och ella .
om ja får för ella isåfall (=
hoppas det.
ikv minns jag inte vad jag skulle göra.
nån som vet vad jag ska göra ikväll =D?
HAHA ja minns iallafall inte =)!

på  fredag ska jag på loftet me sanya och michelle.
om michelle vill fara dit.
och om hon vill!
men TOLLe tyckte iallaflala att vi skulle fara dit =D

jaja.l
psus(L)L(L)(L)L(L)L()L

- fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0