look into your heart and you'll find love

FAN så dålig fucking uppdatering från min sida. Helt sjukt att jag lovar men inte gör gör de..... Säger det här för sista gången. Jag lovar att bli bättre på att uppdatera!!

Idag så följde jag Lina hem för vi skulle fara på ett möte med fotbollen, hon bor ju bara där bredvid. Så vi hade riktigt fun, jätte skönt att ha henne hemma. Den rackaren har ju varit i Egypten en vecka och kom hem förra Torsdagen.. lyckost.

Just nu sitter jag med min älskade keps och mina älskade hörlurar och lyssnar på musik,yeey awesome! Ska nog gå och se på filmen som vi hyrde ikväll. Sen blir de plugg<33<3<3<3<<33<
HADE


stor kille


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0