I might hug other guys, i might laugh with other guys, i might even hang out with other guys.. but none of them will ever mean to me as much as you do.

HUR
Svarar du i telefonen: hej de är vanessa
Gör du när du är kär i fel person: jag vet int 
Tycker du om gul-bil-leken: den äg
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 60kr
Mycket är klockan: 22.41
Många kontakter har du på msn: 300
Fick du detta test: nån blogg
Spenderar du en regnig dag bäst: film

VEM
Pratar du med på msn just nu?: ingen
Ringde dig senast?: mamsen
Pussade dig senast?: Vilma
Hade du sex med senast?: -
Vill du kasta en sten i huvudet på? höh
Saknar du mest just nu?: världens bästa Johan
Är din bästa vän av samma kön?: ja
Är din bästa vän av motsatta kön?: ja
Ska du träffa imorgon?: min klass
Umgicks du med senast?: mamma och pappa
Sov du med senast?: Fanilicious

HAR DU
Cyklat utan händerna:
ja
Gråtit en hel natt: dont know
Druckit så du spytt: nej
Åkt vattenskidor: nej
Åkt rullstol: ja
Gjort en bakåtkullerbytta: ja  
Köpt lösgodis för över 50 kr: always!!!!!!
Haft träningsvärk: ja
Önskat att du var det andra könet: ja
Velat vara ett djur: nej
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: nej
Tyckt Harry Potter är bra: ja!!
Hatat choklad: nougat hatar jag!!

VEM
vem är i rummet med dig? ingen
Vem fick du senast sms av? Jossan
vem tänker du på nu? Johan
pratade du senast i telefon med? Mamsen
vems hus var du senast i? minns inte
sa du senast "jag älskar dej" till? Johan
vem önskar du var med dig nu? Johan
vem är din favoritsläkting? alla
vem i din skola går dig mest på nerverna? ingen aning

VAR
var går du i skolan? Kanal
var är din telefon? brevid mig
var är din mamma? sover
var sover du? i min säng
var handlar du mest? kläder
var fick du tag i tröjan du har på dig?BIk Bok
vart åkte du senast bil? hem 
var i ditt rum är du? i min säng


VAD
vad åt du senast? mackor
vad drack du senast? mjölk
vad är det för färg på dina byxor? har inga byxor
var är den närmaste saken som är blå? min kudde 
vad gillar du mest med skolan? idrott&fotboll
vad har du på fötterna? sockar
vad är din favoritfärg? ingen aning 
vilken film såg du senast? minns inte vad den hette
vad hör du just nu? datorn

HAR DU NÅGONSIN
1. hånglat i mer än 3 minuter? jo
2. sovit i en annan säng? jo
3. hånglat på en bio? nä
4. hånglat i skogen? nä
5. tyckt att din kusin är het? antagligen
6. sovit naken? säkert
7. kört över hastighetsgränsen? alltid gasen i botten!!
8. målat om ditt rum? ja
9. dansat framför en spegel? japp
10. fått hicka? ja
11. dumpat någon? ja
12. stulit pengar från en kompis? nej
13. hoppat i en bil med folk du just träffat? jo
14. varit i slagsmål? HÖH
15. smugit ut ur ditt hus? vetinte
16. haft känslor för någon som inte känt detsamma? ja
17. hånglat med en främling? tror inte de
18. älskar eller saknar någon nu? ja


Med de här inlägget säger jag: godnatt!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0