you make me feel like im the only girl in the world

Tjatja,vars har Amanda och Ella tagit vägen?? De är ju nästan bara Fanny som skriver på bloggisen.

Idag har jag i varjefall varit med min älskade mormor ett tag på stan. Sen träffade jag min älskade Emma så då Mormor och Vilma hade farit hem gick jag och Emma på stan ett tag. Riktigt trevligt! Senare gick vi hem till Emma och före de så gick vi förbi ICA och plocka åt oss godis,mums!
Vart inte en sån lång stund jag var hemma hos Emma för vips så ringde Dennis å stod utanför och väntade på mig. Men de var verkligen jätte trevligt idag iaf!

Ikväll blir de nog att ha en hemma kväll med mamma och pappa eftersom Johan inte kunde va med mig::((:
Men imorgon ska jag vara med han efter min match och hans träning, så de blir ju bra:)

Oj,var verkligen inte meningen att de skulle bli ett sånt långt inlägg som de blev. Hoppas ni orkar läsa. Skriver mer sen för nu ska jag vara social med dom andra i huset. Hej så länge:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0