im back but not in black

måste läsas:
nu är jag hemma igen.
asså FYOCHFAN så jäääävla roligt  jag har haft.
LÄTT den BÄSTA cupen evver.
fastän vi åkte ut i åttåndelsfinal..
så vi kom typ nån plats mellan 9-16 typ, men PLUS att vi spela i 95 serien så ja... (A)
och vi hade bara 5 95:or med så jaa.. :)
och vi fick nya friends också(=
gogga, fast han heter egentligen golden
och josef, och strumpis:] HAHAHA näe, han heter egentligen jonas. ochludde, typ världens sötaste kille.
men han va vi typ inte me, ja smsa typ ba me han :)
och en till som hette ludde, som var jonaspetterssons tremening typ? och viktor och typ massa andra som vi ba hälsa på typ nando, och massa
men ialllafall , ALLA dom var verkligen jättejätte snälla.
och sen vare några finnar så typ slog en på röven när man gick förbi dom?
ahha,
HAHAHAH asså omg, det var en kille som var finsk, GANSKA söt , han och hans kompis kom fram och ba : this guy like you very much.
ja ba: haha,
sen han som ''gillade'' mig han ba: you know that:]
hah jaba: yes, everybody loves me.
sen hans kompis tog tag i mig och skaka mig och sa: VERYVERY MUCH!

AHAH asså ni fattar inte hur roligt det var.
sen typ prata vime dom ibland osv..
sen kom han och typ tog mig i handen och typ drog iväg me me ?
hha de va värsta läskigt..
men ja berättar mer senare.
nu ska jag typ vila ett tag.
puss(L)
- fanny

Kommentarer
Postat av: sanna

Cupen var fan den bästa, roligare än piteå!!!:)

2010-08-02 @ 13:20:02
URL: http://sannabysanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0