någon som borde skaffa sig högre iq

okej, måste bara berätta vad som hände idag..
jag träffade sofia ett tag idag, vi gick på stan och kollade osv ju, sen hör man henne ba säga;
- jaha, och va äre nu då? ska dom ha triangel eller?
jaba:
-HAHAHAHAHHAH TRIANGEL.. AHAHAHHAHA(man brukar ju andvända trekant om ni fattar vad jag menar)
sen gick vi in på ginatricot och då gå vi åt typ olika håll, sen kommer hon fram till mig åba;
-kan inte hon ba sluta glo?
- vem?
-jaha, oj. Det var en skyltdocka
- (åter igen) HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
ni fattar inte hru mycket jag skrattar då jag skriver det här inlägget, denna tjej sätter färg på min vardag. hahaha fyafn va roligt!
puss på världens finaste sofia!/amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0