dont forget to forgive.


kung kväll!
jag och fanny drog ut ett tag, stannade en stund på bion med sanya och några. Treevligt! haha, sen på väg ut vare två som stod och lyste med en laser lampa, jag och fanny börja typ kolla upp på balkonger osv, sen stod dom typ 5 meter ifrån oss. kände mig sjukt ägd men ja, kul vare.
tuggar lite doger nu(tuggummi). ska ta mig en kindermaxi snart. kanske smakar dåligt när jag har äte mint tuggummi? måste googla det eller nå..

imorgon blire å vara med min älskade vän sofia, som också är min bästavän. hah har många egentligen men ja säger typ att jag har två:$ men aja, fannygumman ska vara med oss iaf, måste på stan en tväris, det var något jag skulle fixa eller köpa. minns inte va det va.. de kanske ploppar upp snart.
puss/amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0