Dag 01 - En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv


vart en webbild, för a tt jag har inga andra bilder på den här datorn..

ehm,

♥ jag älskar min nya dator
♥ amanda och ella är mina bästavänner
♥ jag har köpt EN julklapp hittils
♥ ikväll har jag åkt skridskor
♥ jag har två chokladkalendrar
♥ HATA PROV
♥ jag orkar aldrig stiga upp på mornarna, men tvingar mig själv..
♥ jag ska sjunga på en uppvisning på lördag..
♥ jag ÄLSKAR spotify
♥ jag bäddar aldrig min säng
♥ jag sjunger alltid JÄTTE högt i duschen
♥ hade so prov idag. GICK SÄMST
♥ jusst nu lyssnar jag på breakeven
♥jag älskar att baka
♥ på lördag ska jag och sanya ha harrypotter maratooon.
pusssss:* / fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0