Idag är en väldigt bra dag.

Idag har jag mått bra. fick sovmorgon och allting flöt på bättre än det gjort på väldigt länge. Fick även tillbaka alla delar i nationella i svenska och har nog aldrig varit så lycklig som när min lärare sa att när dem skulle bedömma min text så grät alla tre lärare för att den var så rörande, hur glad blir man inte då? TACK TACK TACK vill jag bara säga, för att jag för engångs skull blir uppskattad för något jag gör. Ikväll ska jag och mamma ut och äta för att jag mår så bra och passa på att njuta av den stunden haha! Vill inte ens tänka på imorgon så jag tar en dag i taget. hoppas ni haft en bra dag, puss

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag blir så glad av att läsa att du mår bra gumman <3

2012-03-28 @ 23:35:20
URL: http://moaegholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0