I want to be with you so badly

Igår var en helt fantastisk kväll, även om den inte slutade som tänkt. Men, det var helt klart värt det. Aldrig känt mig så trygg med någon som jag gör med dig, sättet du rörde mig på.. Jag och Lina fick hämtning av min storebror då våra föräldrar ringt och tvingat hem oss..hehe...Från och med nu ska jag vara hemma klockan 12 på helger, och känns inte ens jobbigt, får inte sova borta heller, men what to do? Ska snart hoppa in i duschen och ikväll har jag tänkt se taken som börjar klockan 9. Kram
Tumblr_lplsf0dsq51qlaa6wo1_500_large

Kommentarer
Postat av: Elin

Sa jag inte at dig att skota dig medans jag ar borta? Rackarunge! Kram

2012-03-15 @ 15:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0