föralltid vi.

-image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

efter en underbar helg i stockholm med min underbara klass så mår jag som en kung. Är jobbigt att veta att om två dagar står vi i kyrkan för en sista gång och sedan splittras vi och går mot nya äventyr. Kommer bli en jobbig men rolig dag. Jag mår som en kung och tar vara på varenda sekund med min klass. Den klass jag gått igenom så jävla mycket. Dem flesta har jag gått med i nio år och även med vissa i 14 år. Ni känner mig ut och innantill och jag har hatat er, jag har älskat er, och jag har fått gå igenom så jävla mycket med er. Men nu är det slutet för oss. Jag kommer dock aldrig att glömma er, jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0