waiting for your call.

Imorgon kommer det bli av, lägger mig nu, innan två tillåmed för att orka upp imorgon tidigare än tuppen för att ta mig till klutmarksbacken tillsammans med brädan, sofia, alma och maja. Kommer få en toppen dag känner jag, förutom att jag kommer vara så gudförbannat trött hela dagen. Klockan 11 är för tidigt för mig att klivia upp men vad har jag till val liksom?
Nu slår jag igång en film, ingen kärleks film denna gång, jag och alma förstod just hur ensamma vi var så vi funderar på att skaffa första bästa pojkvän och bli lyckliga. Sovgott.

Kommentarer
Postat av: Filippa

om dedär är min tjocktröja så vem äre som har den hemma hos sig? alma eller amanda

2012-01-04 @ 13:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0