Kärleken är vild, den går dit den vill

Jag är så förbannat iphonesjuk nu. Alla tjejer vill ha en pojkvän som dom kan vara sig själva med och blablabla, men jag är så iphonesjuk så jag vet inte vad jag ska göra. Började störtflänna vid middan och la mig sen ner på golvet och bara grät, grät hur länge som helst. Gick sen in på mitt rum och smällde igen dörren, satte på "I hate my life and i want to die, i ain't got no iphone", ni vet den låten, skruvade upp på högsta volym, skulle gå och kolla om någon brydde sig men mina ben bara vek sig, sen låg jag och grinade i ungefär 23456 timmar. Dax å skaffa lite cash så man slipper det här kanske??

snälla bli min..vet inte hur länge jag klarar mig utan dig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är allvarligt talat det äckligaste som finns, efter amanda

2012-01-24 @ 16:07:08
Postat av: Alina

Förlåt, men hur orkar ni kommentera + anonymt, det är ganska jobbigt för den delen.. Ganska trött på det..

2012-01-25 @ 17:45:08
URL: http://alinapiatrenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0