I keep you with me in my heart, you make it easier when life gets hard.



Jag och min fina klass sitter på skolan nu. Missade som sagt matten eftersom jag var hemma på grund av allergireaktionen, men nu är jag back on track. Typ. Det är en sliten krigare som arbetar idag:$

Till den personen som frågade om jag funderat på en egen blogg så tog jag det verkligen inte som en hatkommentar!
Jag vet inte riktigt, skulle någon läsa den? Det är ganska skönt med denhär bloggen, för då står den inte helt tom om jag glömmer att skriva någon dag.
Men om jag startar en egen kommer ju fan ingen läsa-.-


Kommentarer
Postat av: Sara

JO jag skulle de

2012-01-31 @ 15:06:52
URL: http://fotosbymee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0