Bara för att inte vara så sur

Okej, det var droppen. Såg just att det var en person som klagat. det stod "Vilka glada inlägg..." och då bläddrade jag lite och insåg då vilken jävla surperiod det är just nu alltså, 2012 kommer vara ett år av kaos och naturkatastrofer (skrev bara det sista för att jag inte kom på något annat). Så nu ska jag göra en hiss lista tänkte jag, bara för ovanlighetens skull.
• Okej, det första jag vill hissa i dagens samhälle är Djungelvrålen. Dom finns alltid där för mig, som en syster eller bästavän♥ Nej okej, för oseriöst? Det är det godaste jag vet och jag är beroende.
• Min nästa hiss går till två av mina vänner. Molly och Maja! Dom har fått sova med mig om nätterna och trösta mig på dagarna i hopp om överlevnad. Nej så farligt är det inte, vill bara inte vara själv.
• Sen den tredje då..( Börjar bli lite svårt att komma på nu..) Musiken! Har så jävla mycket bra låtar på min lista nu, tar aldrig av mig lurarna känns det som.
• Nu är vi på pungt fyra och jag tänker göra det, jag tänker hissa att det är skola imorgon! Tro det eller inte, kalla mig skolkarn, sjuklingen eller vafan som helst (Blev kallad det hela förra terminen) men nu ska jag vara i skolan och kanske (observera kanske) tillochmed hänga med i svängarna. Mest av allt hissar jag min klass som jag kommer återförenas med igen, för att tillsammans överleva den sista terminen på brännanskolan.
Nä shit, nu bbörjar det här inlägger bli för långt, avrundar med en skön bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0