Min kväll.

har spenderat min kväll med en massa bra folk sedan drog jag och lina nånstans för att träffa Rasmus och det ångrar jag djupt, aldrig frysit så mkt i hela mitt liv, men fick skjuts hem sen och det tackar jag den personen för sjukt mkt! Min kväll slutade tidigt eftersom jag ska upp halv åtta imorgon för vid halv nio så åker jag, lina och våra mammor till Umeå för shopping sen har jag match vid tre i Umeå så det blir bra. Ska försöka sova nu i världens mysigaste tröja, tänkte att ni ville veta. GODNATT

Kommentarer
Postat av: mALIN

okej det är verkligen hemskt att det inte finns 1 någorlunda okej bild på min på denna blogg som har en hel del läsare, tur jag bjuder på mig själv iallfall..

2012-02-05 @ 22:47:19
URL: http://maalinhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0