Amanda svarar

elin om this fucking day.:
lite konstig fråga, men hur långa är ni?:)
IP: 95.155.241.93

Öh, ifall jag ens hade koll på hur lång jag var. 165 kanske? Sofia är dock någon cm längre än mig vilket gör henne till kanske 167 om jag inte är helt ute och cyklar. Kul fråga förresten, haha.

MEEEN nu såg jag att jag missförstått, trodde kommentaren var till mig och sofia eftersom den var publicerad där det finns en bild på bara oss två. Ingen har skrivit upp sin längd så jag tänker chansa hejvilFilippa sträcker sig lite längre än oss andra, 170 tippar jag på. Maja är någonstans därikring hon med. Fanny är 155 om inte längre. Snart lika lång som vi andra!



Kommentarer
Postat av: sofia

jättefina är ni!

2012-02-16 @ 19:40:35
URL: http://sofianordlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0