PÄR WIKSTEN<3<3<3

Ja okej, "tapet som driverSkellefteås snyggaste la ut en bild på henne, nu tror hon att hon är något". Nej det var inte det jag tänkte säga. Skrattade faktiskt bara åt dehär när jag såg det. DET VAR DET ATT PÄR WIKSTEN (Från The WAnnadies, ni vet "This is my hometown, this iiis, my hoometoown" som spelas på hockeyn, och hans barn sjunger "Hela Sveriges AIK" låten) GILLADE ALLTSÅ DEHÄR FOTOT. Ja, det är hans riktiga användare och jag är vän med den. Orkar inte ens förklara hur jag vet att den är riktig men jag vet. OCH JA. HAN ÄR MIN STÖRSTA SVENSKA FAVORITARTISTS, AMANDA JENSSENS, GITARRIST OCH BÄSTEVÄN. Ni förstår inte hur mycket jag älskar Amanda JEnssen, jag fangirlar fan ihjäl mig just nu.

 

AAHMMmm jag känner hur entusiastisk jag är idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0