Jag är inte den som är den jag är den andra

Hej på er!! Är dålig update från mig är ju i teneriffa. Och ipaden är inte min grej plus Internet funkar bara i receptionen.. Sitter i hotellbaren nu och väntar på min macka som tar Tusen år att göra verkar det som. Vädret är ju inte på sitt bästa humör.. Saknar mina vänner Har även gjort gelenaglar så snygga naglar har jag! Ska ju shoppa åt lite vänner oxå Inte många däremot. För egentligen äre samma grejer här och samma pris så jaa.. Ibnte värt För mig hohohoh.. Men nått ska jag väl fynda. Min macka är fortf inte klar och har skrivit i år Hör Amandas röst i huvudet ''jaså det säger du'' hahahaah irl garv. Puss babies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0