Något underhållande såhär på kvällskvisten

Har nu suttit i min ensamhet och blivit underhållen av ett par fjortis bilder min lillasyster wilma, 10 har tagit. Efter jag kollat på dom ett tag bläddrar jag vidare och hittar denna bild:

Och den större delen av det roliga ser ni ju efter att bara kolla på bilden men igår sa jag till henne att hon bara fick spara dom bilder hon verkligen var nöjd med så datorn inte skulle bli överbelastad igen och sen hittar jag den här. Jag dog av skratt.

Måste också såhär i efterhand bara försäkra er om att hon inte ser ut som hon verkar göra efter att ha studerat bilden en snabbis, hon ser ut som dom flesta 10 åringar, rätt söt så ni får inte tro att jag har något lite mer av den speciella typen i min familj.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0