every time she closedher eyes

Hur gammal är du? - 15 bast
Hur lång är du? - ca 166 cm. Snart har jag nått mitt mål, 170 cm!! jag längtar.
Vilken skola går du på? - Den hederliga brännanskolan
Vad vill du bli när du blir äldre? - Advokat. Har velat bli det sen pappa började jobba på tinget typ, eller okej lite senare men wow. så jävla rik man skulle vara!
Är du singel? - ja men jag tror jag och ella har något på gång!
Har du syskon? - tre stycken underbara
Vars bor du? - Schtaan, dudå??
Är du nöjd med dig själv? - big fat no on that one
Vad tror du andra får för intryck av dig? - Det vet jag inte
Din favoritmaträtt? - Förut var det subway, men jag är less. Nu längre vet jag inte
Vilken maträtt kan du verkligen inte äta? - Blodpudding är äckligt men det går väl
Din naturliga hårfärg? - Brunt
- SENASTE -
Som du kramade? - Oh dear, jag har ingen aning
Som du kysste? - jA det var väl Felix då om vi inte snackar kompisar pussar med brudarna
Som du slog? - Brukar inte slåss.
Som du bråka med? - Jag och vanessa var på dåligt humör idag, sen tog hon min plats på slöjden och då brann jag av.
Som massera dig? - vet inte
Som du dela dricka med? -  Vet it
Som du strulade med - Felix
- KÄRLEK & SEX -
Är du bisexuell - Nopie
Har du pojkvän? - Nej
Hur många gånger har du varit kär? - once i think.
Har du blivit dumpad? - Ja
Har du dumpat någon? - ja
Är du romantisk? - Tror man kan hitta romantiskare
Kärlek vs sex? - Sex är kärlek ???
Har du haft ett kk-förhållande med någon? - Nej
Vad faller du för hos killar? - Helheten eller okej typ magen -.-    .
Tror du att man kan hålla ihop föralltid? - näe man blir ju less.
Har någon varit otrogen MED dig? - nej
Har någon varit otrogen MOT dig? - Nej
Hade du berättat för dina förälrar om du hade blivit gravid? - har man något val??
Vid vilken ålder tycker du det är okej att bli sexuellt aktiv? - Efter giftemål xD När du vill, jag bryr mig inte
Vad är det finaste en kille kan säga till en tjej (enligt dig): va, vettja
- SANNINGEN OM DIG/ DÅLIGHETER -
Har du snattat någon gång? - ja
Snusar du? - nevah
Har du druckit så mycket att du spytt? - Nej
Tycker du det är status att röka - Nej inte det
Har du slagit/kastat något mot en glasruta så att den krossats? - Nej
Har du tagit droger? - Brukar göra det på helgerna, rätt ofta. Fan å cooolt!!!
Har du druckit en alkoholdryck utan att veta vad det är för något? - Nej
Har du strulat med en du träffat första gången den kvällen - ja.
Ljuger du ofta för dina vänner? - No
Har du tagit en väns pojkvän? - Nej
Har du varit otrogen? - Nej
Umgås du i kretsar där folket brukar "röka på"? - Jo vi är så fööör det! wiiho
Har du hotat någon? - Ja, eller sprang efter några små killar med kniv när jag var liten, sen visade det sig att deras pappa var polis, ajaj
Har du mobbat någon? - Näe
- VEM/VILKA... -
Är din bästavän? - Maja Lindholm, check
Saknar du? - Skulle aldrig orka räka upp alla
Vill du träffas just nu? - F
Umgås du mest med? - Filippa den alsmäktige
Stör du dig på? - dagens störningsmoment, vanne
Skrev åt dig senast på facebookchatten? - Alma
Vem puffade dig senaste på facebook? - Hampus Holm
Vem skrev du senaste med på msn? - Majsen Linding
Vem kommer du träffa imorgon? - Skolkompisar hihi
Vem har du inte träffat på länge? - olivia
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa just nu? - Sofia. London 2012 wiiihooobaby
Festar mest av dina vänner? - Du!
I din klass umgås du mest med? - Vanessa
Är snyggaste killen i klassen? - Johan
Skulle du vilja se ut som? - Kenza
- JA/ NEJ FRÅGOR -
Är du helsvensk? - Hörde på radion att samer inte är svenskar, och jag är typ en hundradels same så nej. Hel svensk var jag tydligen inte
Är du glad just nu? - funkar i krig
Har du en hund? - Åddybäbi
Har du en katt? - Isa
Har du varit utomlands nångång? - Ja tänka sig
Har du svarat ärligt på alla frågor? - Nej
Är du blyg? - Beror helt på situationen
Ska du ta körkort? - Klarade inte ens moppe provet så kanske tar körkortet i mina drömmar iallafall!
Ska du tatuera dig/pierca dig? - Piercad är jag redan och JA jag ska tatuera mig
Vill du har barn? - NEEEEJ
Går du i högstadiet? - Vill jag lova!
Går du på gymnasie? - ne
Är dina föräldrar skilda? - Thats how i like it!!!
Mår du bra just nu? - Jo tackar som frågar. jag mår prima

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0