10 saker om mig

  • Jag hatar verkligen blod, inälvor, blodådror osv.. Alltså kroppens insida ni fattar. Får typ CPryck om jag tänker på det
  • När jag målar naglarna målar jag nästan alltid bara en hand. Sen orkar jag inte mer
  • Det värsta jag vet är banan, äppelmos och gurka.
  • Skype håller på riktigt på att ta över mitt liv.
  • Jag har ganska långa fingrar, och ganska långa tår... Voldemort.
  • Jag har perioder då jag endast skriver skrivstil. Jättejobbigt.
  • Mitt ena öga är större än de andra. Fast så har dom flesta faktiskt
  • Jag är verkligen sämst på att hålla ordning på mina grejor, alltså verkligen sämst
  • En av mina favoritfilmer är lejonkungen.
  • Jag är totally obsessed med Ananas. äter hur mycket som helst, skulle tippa mellan 6-14 burkar/vecka. Eller mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0