YOU MAKE ME WANNA DIE.

Make me wanna die & Hell of a life är dom två ultimata låtarna för mig just nu.
jag är så sjuukt arg så det finns inte.
nu ska vi inte gå in på sånt mer.
imorgon ska jag möta min klass på bryggan klockan halv 9 för FÅGELSKÅDNING. jiha let's go.
Har stenkoll på dehär med fåglar nu. Korpar, Kajor. Skator, Finkar, Mesar och Snappare är bara förnamnet!
Alla lätena har jag också superkoll på. Det första jag tänker på när jag går ut är "dedär var nog en gråfinksparv", och sedan antecknar jag det i min speciella fågel-bok med gråa blad som jag pressat av äkta mås-skit.
För övrigt är måsarnas skit bra att äta. Om man äter det får man en fin muskulatur och dom motstrider även bindmask som är en mask som sätter sig i ändtarmen. Skiten ska helst vara grå med lite grönt i, och den ska väga 3-6 gram. Både fisk&skrattmås funkar men jag har hört att fiskmåsens (inte dom med brunt huvud, för er o-fågel-kunniga) skit ska ha en bättre spens och smaka lite mer timjan.
nu ska jag sluta babbla om sånt jag inte kan något om.
Klockan 1 far vi och ser Frejas musikal och det är säkert asgrymt.
SAKNAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0