under the coconut tree

Dålig uppdatering, vet.
Har haft fullspäckat schema all days!

I förrgår var jag med min habibi Sänya. Vi fiskade och jag bejlade nerför en jävla backe på vägen dit.. inga fiskar men vi bakade kladdkaka och åt pizza och sjöng falskt på mitt rum istället!
jag och THE SUPER BIKE. Sanyas bild.
Igår var jag med Amanadaa och kvällen spenderades med Sofia, Amanda, Sara och Moa. Vi hääängde på max. Skämta,men vi var på max och sen drog vi till älvis. Mys!
Idag for jag till Brännan för att picka up Emma L. Vi for på stan och åt på subway och köpte glass! Mycket trevligt, har saknat min brudis.
snart kommer sanya hit och då ska vi väl muppa oss, ska höra om hon vill se film, AORIVA eller hur man säger på franska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0