tjoller saker ni kanske inte vet om mig

jag är verkligen fixerad av mitt hår. har ibland ont i magen för att det är ofixat eller fult och därför andvänder jag mig ofta av plattång och sånna saker och där har ni svaret på varför mitt hår är så nött.

spelar sönder låtar väldigt lätt. hittar jag en låt jag tycker är bra så lyssnar jag på den dag in och dag ut tills jag inte tål den längre. go replay knappar!!
klicka här för att komma till dagens replay låt
jag och min syster har likadanafödelse märken. vi har varsitt platt födelsmärke på halsen,dock inte på samma sida men jag tycker att det är coolt iallafall.

jag får höra minst en gång i veckan hur lik jag är min syster Elin. på dagis blev jag oftare kallad elin än amanda och än i dag kallar lärare osv mig för elin. höh vi är inte ens lika

har just börjat lyssna på veronica maggio. Tack vara filippa som har tvingat mig att lyssna på henne. Tyckte nog att det var en pina i början men nu är hon en av dom jag lyssnar på mest.



orkar inte mer:(:(:hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0