stek on the altan

Ligger på altanen på datorn i knäet och steker right now.
Har just prata med mina babes amanda och Sofia i telefon, dom skulle bada och äta på Dallas.
Om 25 min kommer moster och hämtar mig och då ska jag och isabellaaa på våran basketavslutning!
Tror vi skulle ha några tävlingar på nordanå först, sen blir det Dallas och käka. Kommer nog bli hur mys som helst.
Efter de ska jag umgås med isabella! Det blir nice

För allas information kan jag berätta att vi hade matteprov på sista lektionen idag. Det var jättesvårt och vårat klassrum var inte det kallaste. det är ju typ 30 grader i skuggan idag, och solen stekte på klassrummet och vi var 25elever med varsitt matteprov. SLutade med att jag dog av värmeslag och gav upp, lämnade in provet halvfärdig och gick hem. På vägen hem hann jag dö en gång till av värmeslag. Tur mamma köpte glass!

ett år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0