skolavslutningen

Kvällen:
Min skolavslutningsdag blev hur lyckad som helst. Började dåligt med en regäl försovning men sen flöt allt på som det skulle. Efter min egen avslutning kollade jag på norrhammars och kanals. Höll på att dö av hunger på kanals så efter den gick jag, sofia, sara,fredde, alma och robin på max och åt.
Vid 7 for jag och alma till maja där vi träffade brudarna på nedersta bilden. Alla hade med sig varsin efterrätt så det blev en hel del för magen att ta upp. Efter fikat bar det av till falkträsket, alla utom jag och dana cyklade dit för våran cykel ville allt annat än sammarbeta så istället ringde jag till jonas som skjutsade oss dit. På plats i falkträsket träffar vi farbror blå och soc? skumt så vi drog lika snabbt som vi kommit dit. Hängde i stan ett tag och dagen slutade med att jonas skjutsade hem mig igen. Tack lillN.
nu blire stan och träffa upp mina babes alma och filippa. HEJS/ amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0