så längesen

sitter hos Alexandra nu, har lånat en dator medans hon springer omkring och letar shorts.
Gårdagen bjöd på stadsfestivalen med amanda och alma, på kvällen blev det lite olika personer, men mest sofia,alexander, amanda, maja och linnéa. Trevligt var det iallafall!  Vi åkte Batman och jag har lite bilder på Amanda och Linnéa därifrån, får jag lägga ut dom eller?
Idag har jag varit med min kära kusin alexandra! Blev såklart stads, där LinneaE följde med. Köpte en ny väska, annars gjorde vi ingenting. Ikväll har vi faktiskt biljetter in till området också, så det kommer bli bra! Vet inte vilka vi har tänkt se, jag är lixom inte så intresserad av hammerfall eller sånt..
tog en arkivbild på mig och marielle

Kommentarer
Postat av: amanda

du behöv inte lägga ut dom du själv fattar är föör fula

2011-07-01 @ 15:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0