amanda har ångest eller vafan de het.

angående klänningarna osv så tycker jag att ni väljer dom två tråkigaste. Vill egentligen ha den rosa eftersom den är anorlunda men jag är inte en sån som gillar att stå ut för mycket(vilket jag verkligen kommer att göra ifall jag tar den rosa klänningen)
Sen tvåan är köpt på bikbok för billiga pengar och det är väl ett tecken på att jag inte lär vara den enda som har en sån på mig, och det känns ju väldigt tråkigt om man gemför med tillexempel 1an eller 3an, båda är hem beställda och då är ju chansen större att man är ensam om att ha klänningen. Och ja, som ni ser är alla utom ettan vita och jag har verkligen sagt att jag bara ska ha vit klänning i 9an.
update: tvåan är gul:$....

Kommentarer
Postat av: VANNNNNNNEEE!!!!!!!

Tycker du ska ha 2:an blir skit snyggt med lockar i håret. Du kommer vara snyggast på stället vilken klänning du än har!!

2011-06-14 @ 20:10:46
URL: http://vanessahedstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

trean är sjúkt snygg...killarna skulle gillare!haha!;)

2011-06-14 @ 20:13:19
Postat av: frida

fyran va jättefin:)

2011-06-14 @ 20:14:44
Postat av: Anonym

3 eller 4, skitsnygga!:D<3

2011-06-14 @ 21:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0