så mycket på samma gång-.-'

1. ELIN JOHANSSON, MIN STORASYSTER SKA DELTA I OS 2012 SOM HÅLLS I LONDON OCH JAG SKA DIT! ja alltså inte för att skryta men ja, ni fattar grejen, coola grejer!

2. Jag har bränt min som fan idag, sofia fick med mig på några timmar i solen och jag lyckades som vanligt att bli knallröd på ryggen så det blir nog inte så mysigt att sova inatt..
last year...
3. Stadsfesten är i stan och jaaaa vad mer behöver jag säga? Livet är underbart denna helgen, alla snygga killar man inte ser annars kommer ut från sina små hålor(kåge, bure, bergsbyn osv) och det är nu man ser dom, aldrig annars så ja, det gäller att hålla ögonen öppna för man ser dom ju bara en gång per år.
4. MIN ÄLSKLIIIING maja lindholm fyller 14 år idag och det måste ju firas på bästa sätt (karusell-illamående, robyn, och frasses mat) Ikväll blire det aalltså att se robyn med henne och andra folk. GRattis igen stortjejjjen!
last year
allt jag kunde dela med mig av, hör av mig innan jag drar ut och spanar killar imorgon, sovgott alla fina! Och ja, sovgott alla mindre fina också:) puss/amanda
zUUUuupppp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0