tjafs

HUR
Svarar du i telefonen: Hallå eller hej det är fanny
Tycker du om gul-bil-leken: ibland.. om vissa inte slår så hårt (som jag då)
Mycket pengar har du i plånboken just nu: inte mycke
Mycket är klockan: 17.24
Många kontakter har du på msn: Ett antal haha..
Fick du detta test: från emmys blogg
0Spenderar du en regnig dag bäst: Film
VEM
Pratar du med på msn just nu?: amanda
Ringde dig senast?: mamma
Pussade dig senast?: linda
Hade sex med dig den senaste veckan?: nobody
Vill du kasta en sten i huvudet på? Ska nog inte skriva ut namn här i bloggen
Saknar du mest just nu?: en..
Är din bästa vän av samma kön?: har många , men måste nog säga amanda&sofia just nu
Är din bästa vän av motsatta kön?: kanske ludvig eller andré typ.. eller jag kan säga mer till ludvig
Ska du träffa imorgon?: mångaaaaaaaaa
Umgicks du med senast?: mollsan

HAR DU
Cyklat utan händerna:
Klart
Gråtit en hel natt: jo
Åkt vattenskidor: nej
Åkt rullstol: YES
Gjort en bakåtkullerbytta: Det har jag
Köpt lösgodis för över 50 kr: äter typ aldrig lösvikt;S
Haft träningsvärk: ja..
Önskat att du var det andra könet: sometimes säkert
Velat vara ett djur: nej haha
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: HAHAHAHA ja ;$ 
Tyckt Harry Potter är bra: JEPP
Hatat choklad: typ inte

VEM
vem är i rummet med dig? ingen
Vem fick du senast sms av? ebba;*
vem tänker du på nu? deru;)
pratade du senast i telefon med? amanda tror ja
vems hus var du senast i? mitt
sa du senast “jag älskar dej” till? amanda i think
vem önskar du var med dig nu? jadu..
vem är din favoritsläkting? hahavetinte
vem i din skola går dig mest på nerverna? ingen som jag skriver här

VAR
var går du i skolan? brännan
var är din telefon? bredvid mig
var är din mamma? i köket
var sover du? in my bed
var handlar du mest? bikbok&hm
var fick du tag i tröjan du har på dig? jc i umeå 
var i ditt rum är du? mitt skrivbord

VAD
vad åt du senast? macka
vad drack du senast? cola;$
vad är det för färg på dina byxor? svart
var är den närmaste saken som är blå? en tandkrämstub(frågainte)
vad gillar du mest med skolan? vännerna
vad har du på fötterna? tofflor:$
vad är din favoritfärg? typ vit,svart och lila 
vilken film såg du senast? the girl next door

HAR DU
sovit i en annan säng? ja?
sovit naken? yes
målat om ditt rum? nej, typ inte:S
dansat framför en spegel? hahaha vetinte
fått hicka? ja
stulit pengar från en kompis? men äru toki?!
hoppat i en bil med folk du just träffat? yes
varit i slagsmål? hahaha ja
haft känslor för någon som inte känt detsamma? ja
strulat med en främling? nej, eller ja kände den ju inte osv men sen gjorde ja ju de? eller va:]
älskar eller saknar någon nu? jepp

-fanny
boooring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0