i am a mess and it starts to show.

ahloha.
Jag för tillfället visas på bilden ovan, ingen vacker syn.
Kvällen har varit toppen, Ella har hjärntvättat mig, ååhåå.. men hon är söt ändå. Var iallafall och hjälpte till på junis discot, var proppfullt med små barn som var överallt och SHIET så less jag blev. Efter det så drog vi hem till mig ett tag och väntade på mollys ankomst och sedan började den oändliga vandringen från mig till mig. Det var fett med kallt men hade ju Ella och Molly med mig och vi hade så sjukt mycket att prata om, gullisar jag älskar er. MEN NU BÖRJAR ALEXANDRA SPÅRA, HON ÄR JU TYP LITE SKADAD MEN MAN ÄR VÄL INTE MINDRE ÄLSKAD BARA FÖR DE? neeejjdå pluppidupiio det är man inttee, pussiii/amanda

Kommentarer
Postat av: Alexandra

HAHAHAHAHaHAHAHAHHAHAA

btw det stavas tjugor och sjungor HAHAHAHAHAHAH tap giraff<3

2011-01-22 @ 14:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0