dag 1 - presentation av mig själv

känns som om jag har gjort det här tusen gånger, känns alltid lika drygt med here we gooooo
Jag heter Amanda johansson, född här i sverige och har bara varit utanför landets gränser 2 gånger i mitt liv, en gång var jag typ tre år och var i finland,  och en gång förra året när jag följde med syrran till kroatien. Jag är 163 cm lång och trivs verkligen inte med det. Jag går i 8an på brännan skolan vilket är en plåga men mitt nyårs löfte är att anstränga mig i skolan och kanske till och med ta hem en läxbok då och då. På tiden som inte går åt till skolan eller att vara med mina kompisar håller jag till på junis och håll i en dans grupp me fanny och en tjejkvällsgrupp tillsammans med sofia och ella. Funderar på att börja om taekwondo tillsammans med ella, vi får se hur det blir med de. Innan sommaren höll jag på med Cheerleading, en sjukt rolig sport som jag älskar.
Nu får det vara nog om mig/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0