<3

bästavännenmin!

livet rullar på.
inget speciellt händer förutom småskit överallt som jag från och med nu tänkt lämna.
enda personen som gör ont att lämna vet den personen om.. men jag tänker inte bry mig längre för det går bara åt onödig energi!
dagen på skolan var rätt rolig, först vanliga lektioner sen idrott då hade vi innebandy och jag stog, gick rätt hyffsat för att inte ha tränat på typ 1 månad.. efter det traskade jag och moiizen^ ner till skolan igen och där träffade vi fina sara och elliot, lisa satt i nått rum och plugga så vi väntade på henne, sen så snacka vi ba, sen drog jag hem och käka och nu ligger jag iaf i sängen och inte gör ett piss.. har legat här sen fem. KUNG
funderar på att sova.  hejdå
/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0